Powered by Blogger.
Authorized Dealer (A3668) Public Fine Gold International Sdn Bhd

Menjual dan membeli emas pelaburan (gold bar & dinar)

Berminat utk menjadi agen public gold email saya di rahsiakecantikan@yahoo.com

Menjual produk kesihatan dan kecantikan online rahsiakecantikan.com

Beli Emas atau Beli Handphone

Monday 18 April 2011

Bersyukur pada Allah Taala kerana dengan izinNya terbuka dihati aku untuk mengenali pelaburan emas dan menceburkan diri dalam pelaburan emas.Rasa rugi pulak kerana baru menyedari akan potensi pelaburan emas untuk masa depan.Insyallah kalau tidak ada halangang , minggu depan aku akan mula bergiat secara aktif dalam pelaburan emas di Malaysia. Cuba anda renung dan fikir-fikirkan .

Pada suatu hari anda ingin membeli handphone / hp baru . Mesti handphone yang anda inginkan glamour . bergaya dan mempunyai ciri-ciri yang canggih seperti mempunyai camera , wifi , 3g dan sebagainya.Dengan ciri-ciri seperti itu tentu harganya bernilai ribuan ringgit.So apa tindakan yang anda lakukan adalah mengeluarkan duit dan terus membeli.

Selang beberapa bulan anda telah jemu menggunakan handphone tersebut dan ingin menjualnya.Adakah nilai handphone tersebut sama dengan nilai semasa anda membelinya.Tentu sama sekalinya tidak.So anda akan kerugian. Nilai emas yang anda miliki tersebut akan sentiasa bertambah dari semasa ke semasa.So marilah kita sama-sama menjadi seorang yang bijak dalam mengurus kewangan dan aset masa depan.Emas adalah cara terbaik menyeleasaikan segala masalah kewangan anda.Selamat berjumpa kembali…

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP